Natuurlijk proberen wij onze kwaliteit van diensten zo hoog mogelijk te houden of we in kantoor werken of vanuit thuis.
De Coronatijd is voor ons allemaal een moeilijke tijd geweest, waarin we onze klanten vaak niet persoonlijk konden ontvangen en spreken. Zeg nu zelf: face-to-face praat veel prettiger dan tegen een scherm of een mondkapje, toch?
Natuurlijk proberen wij onze kwaliteit van diensten zo hoog mogelijk te houden of we in kantoor werken of vanuit thuis. Dat we daarin geslaagd zijn, werd duidelijk toen we recent de beoordelingen op klanttevredenheid inventariseerden. De laatste tijd heeft een groot aantal klanten onze advocaten beoordeeld met een score van ‘zeer tevreden’ (cijfer tussen de 9 en 10) o.a. via het digitale klanttevredenheidsonderzoek klantenvertellen.nl.
Hooglander doneert al jaren voor elke score van ‘zeer tevreden’ een bedrag van €25,00 aan Super Sociaal, een supermarkt voor minima waar mensen, die (tijdelijk) niet genoeg inkomsten hebben om rond te komen, inkopen kunnen doen. Deze keer betekent dit dat onze advocaten met de hulp van onze klanten wederom een respectabel bedrag van €400,00 verdiend hebben voor Super Sociaal.
Wim Brouns, bedrijfsleider van Super Sociaal aan de Engelseweg 127 in Helmond, vertelt dat er in Helmond helaas duizenden huishoudens in zo’n akelige situatie zijn. Super Sociaal helpt deze mensen door boodschappen aan te bieden voor 20% tot 70% van de normale supermarktprijs.
Op de foto: Sharon Janssen, advocaat en Wim Brouns, bedrijfsleider Super Sociaal
Kritiek, positief maar ook negatief is altijd welkom
Wij willen ons namelijk blijvend ontwikkelen, dus laat ons weten waarin wij ons nog kunnen verbeteren via telefoon, via e-mail; of (liever anoniem) via klantenvertellen.nl